BEN JE JARIG, ZING EEN LIED
EN VERGEET JE KROONTJE NIET
EEN DIKKE ZOEN OP JE LIEVE SNUIT
EN DAN SMULLEN VAN KOEK OF FRUIT
Onze eerste jarige dit schooljaar was Anthe.
Ze werd 3 jaar op 6 september.
Ze had voor onze vriendjes een leuke verrassing.
In de namiddag kregen ze een lekker ijsje.
Dat was smullen hoor!
Bedankt Anthe voor de heerlijke traktatie!
Op vrijdag 13 september was klaspop Anna jarig.
Op 20 december was de juf jarig.











Het nieuwe jaar is ingegaan en meteen hebben we
de eerste week al een jarige in de klas.
Stella was jarig op 9 januari.
Zij werd die dag als eerste 4 jaar.
Ze had voor de vriendjes heerlijke cupcakejes meegebracht.
Dankjewel Stella voor de heerlijke traktatie!
Onze volgende jarige is Lot.
Ze is jarig op 24 februari.
Ze wordt dan 4 jaar.
Maar omdat deze dag in de vakantie valt,
werd ze al gevierd op donderdag 20 februari.
Ze had voor onze vriendjes koekjes
meegebracht in de vorm van leuke muisjes.
Bedankt Lot voor de heerlijke traktatie!!!
Billie was jarig op 4 maart.
Ze werd die dag 4 jaar.
Ze had voor alle vriendjes cakejes meegebracht.
Dat was weer smullen!
In de zomervakantie zijn er nog enkele vriendjes jarig.
Nand is jarig op 20 juli, Emiel op 28 juli en Eloïs op 5 augustus.
Zij worden dan ook 4 jaar!
We hebben hen gevierd op woensdag 24 juni.
Ook zij mochten spijtig genoeg geen traktatie geven.
Wij wensen hen alvast een gelukkige verjaardag toe!
EN VERGEET JE KROONTJE NIET
EEN DIKKE ZOEN OP JE LIEVE SNUIT
EN DAN SMULLEN VAN KOEK OF FRUIT
Onze eerste jarige dit schooljaar was Anthe.
Ze werd 3 jaar op 6 september.
Ze had voor onze vriendjes een leuke verrassing.
In de namiddag kregen ze een lekker ijsje.
Dat was smullen hoor!
Bedankt Anthe voor de heerlijke traktatie!
Op vrijdag 13 september was klaspop Anna jarig.
Onze vriendjes mochten een feesthoedje meebrengen.
Ze waren allemaal mooi uitgedost.
Voor de vriendjes die het vergeten waren,
had Stella nog een feesthoedje bij.
Anna was er helemaal klaar voor.
Er werd voor haar gezongen.
Daarna mocht iedereen een onderlegger
versieren om op de feesttafel te leggen.
Toen alles klaar was, werd de feesttafel klaargezet
met een bordje, vorkje, servet en beker.
Na de middag werd er gefeest.
Anna had lekkere cake bij en 4 soorten fruit.
Wat hebben ze gesmuld van de cake met fruit.
Het was een geslaagd feestje!
Ze waren allemaal mooi uitgedost.
Voor de vriendjes die het vergeten waren,
had Stella nog een feesthoedje bij.
Anna was er helemaal klaar voor.
Er werd voor haar gezongen.
Daarna mocht iedereen een onderlegger
versieren om op de feesttafel te leggen.
Toen alles klaar was, werd de feesttafel klaargezet
met een bordje, vorkje, servet en beker.
Na de middag werd er gefeest.
Anna had lekkere cake bij en 4 soorten fruit.
Wat hebben ze gesmuld van de cake met fruit.
Het was een geslaagd feestje!
Op woensdag 2 oktober was er iets speciaals te doen.
Juf Tine was die dag jarig.
Na de tik-takvoorstelling kregen alle vriendjes
van K0 en K1 lekkere koekjes van haar.
Nogmaals een dikke proficiat voor juf Tine!
Dus was het feest in de klas.
Juf Els kwam samen met haar vriendjes van K0 zingen
en vlaggetjes afgeven die ze gemaakt hadden.
Onze vriendjes zongen met hen mee.
Juf Els kwam samen met haar vriendjes van K0 zingen
en vlaggetjes afgeven die ze gemaakt hadden.
Onze vriendjes zongen met hen mee.
Daarna mochten de kleuters wat spelen.
Na de speeltijd gingen we met z'n allen naar de eetzaal.
Daar had de juf een feesttafel klaargezet.
Iedereen zocht zijn plaatsje door hun eigen beker te zoeken op de tafel.
Dan trakteerde de juf met kleine wafeltjes.
De vriendjes die wilden, kregen er nog slagroom,
chocoladeschilfers en smarties bovenop.
Er werd nog een muziekje opgezet
en dan mocht er gesmuld worden van al dat lekkers.






We hebben die dag afgesloten met een momentje 'cinema'.
De juf maakte het weer gezellig donker in de klas
en we keken naar de mooie kerstfilm
'De sneeuwman'.
Het nieuwe jaar is ingegaan en meteen hebben we
de eerste week al een jarige in de klas.
Stella was jarig op 9 januari.
Zij werd die dag als eerste 4 jaar.
Ze had voor de vriendjes heerlijke cupcakejes meegebracht.
Dankjewel Stella voor de heerlijke traktatie!
Onze volgende jarige is Lot.
Ze is jarig op 24 februari.
Ze wordt dan 4 jaar.
Maar omdat deze dag in de vakantie valt,
werd ze al gevierd op donderdag 20 februari.
Ze had voor onze vriendjes koekjes
meegebracht in de vorm van leuke muisjes.
Bedankt Lot voor de heerlijke traktatie!!!
Billie was jarig op 4 maart.
Ze werd die dag 4 jaar.
Ze had voor alle vriendjes cakejes meegebracht.
Dat was weer smullen!
Tijdens de coronacrisis waren er enkele kleuters jarig.
Francis was jarig op 7 april.
Nel was jarig op 8 april.
Josefien was jarig op 19 mei.
Zij werden ook alledrie 4 jaar!
Nu we terug naar school mogen,
hebben we deze vriendjes toch nog een keer
in de bloemetjes gezet en hun verjaardag een beetje gevierd.
Dit deden we op 10 juni.
Ze mochten één voor één op de verjaardagsstoel staan
en er werd voor hen gezongen.
Daarna mochten ze ook nog telkens 4 kaarsjes uitblazen.
Ze kregen ook een poster van de taart met Anna mee naar huis.
Spijtig genoeg mochten de jarigen,
omwille van de coronamaatregels niet trakteren met iets lekkers.
Nogmaals een dikke proficiat aan de jarigen!!!
Op 13 juni is Jantine jarig.
Die dag wordt ze 4 jaar.
Wij vierden haar al op vrijdag 12 juni.
We zongen voor haar,
ze mocht 4 kaarsjes uitblazen,
ze kreeg een bellenblazer
en een grote poster van de taart met Anna.
Ze mocht ook het kleine taartje voor de verjaardagskalender versieren.
Spijtig genoeg mocht ze geen traktatie geven
aan de vriendjes van de klas.
Hopelijk kan ze thuis haar verjaardag wel vieren met iets lekkers!
Nogmaals proficiat!!!
Nand is jarig op 20 juli, Emiel op 28 juli en Eloïs op 5 augustus.
Zij worden dan ook 4 jaar!
We hebben hen gevierd op woensdag 24 juni.
Ook zij mochten spijtig genoeg geen traktatie geven.
Wij wensen hen alvast een gelukkige verjaardag toe!


















































































































Geen opmerkingen:
Een reactie posten