maandag 8 juni 2020

Terug naar school en nieuwe vriendjes in onze klas

Op 2 juni was het zover, onze school mag terug open!
Alle vriendjes mogen naar school komen om te spelen in de klas.
Er zijn wel heel wat nieuwe afspraken die we moeten naleven, 
maar dat laten we niet aan ons hartje komen.
Met heel veel zin zijn we weer gestart!
We mochten ook nog 5 nieuwe vriendjes verwelkomen in onze klas.
Rodey, Iara, Fhébe, Lennert en Warre 
zijn ook nog kleuters die bij deze leeftijdsgroep horen. 
Zij zijn heel welkom in de Annaklas.
Kijk maar mee hoe onze vriendjes zich weer amuseren met elkaar.














































Geen opmerkingen:

Een reactie posten